• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58303
+
-

جاده ملایر و زیرگذر سرخ‌آباد امسال تکمیل  می‌شود

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده ملایر با 5/3 میلیارد تومان و زیرگذر سرخ آباد با ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در دست اجراست و امسال تکمیل می‌شود. 

امیر خجسته در گفت‌و‌گو با مهر با بیان این‌که طی چند سال گذشته با پیگیری‌های انجام‌شده اعتبارات ملی و استانی خوبی برای مسیر‌های گردشگری همدان و به‌خصوص مسیر جاده ملایر جذب شد، افزود: تاکنون به دلیل بی‌توجهی‌های صورت‌گرفته ورودی‌های مناسب در شهر نداشته‌ایم که در شأن همدان و نمایانگر تاریخ و تمدن ایران‌زمین باشد. 

وی بیان کرد: ورودی‌ها باید بخش مهمی از هویت تاریخ و تمدن همدان را به گردشگر ارائه دهند به همین دلیل طراحی، تعریض و زیباسازی آن می‌تواند در جذب مسافران و گردشگران کمک بسیاری کند. با پیگیری‌های انجام‌شده امیدوارم امسال سال تغییر چهره ورودی‌ها باشد. 

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رمپ خروجی زیرگذر سرخ‌آباد با هدف دسترسی آسان به روستای سرخ‌آباد و ورزشگاه شهید مفتح در این محل ساخته خواهد شد، توضیح داد: با توجه به محدودیت‌های قانونی شهرستان همدان در زمینه گسترش شهر با برآیند چند سال آینده و محدودیت‌های مسیرهای جاده تهران، گنجنامه و مسیرهای این چنینی قطعاً شهر به سمت حاشیه توسعه خواهد یافت که برای این برآورد باید اقدامات دوراندیشانه تهیه و اجرایی شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید